Hore

Pracovné výkazy

Sledujte čas
Plánujte výkonnosť

Dokončite veci tak rýchlo, ako si len viete predstaviť Vyskušajte si Demo

Akékoľvek zariadenie, kdekoľvek.
Dokonca aj keď ste offline.

Mobilná aplikácia, ktorá pracuje tak, ako vy.

Či už vediete malý podnik, ste profesionálom na voľnej nohe alebo riadite zamestnancov z rôznych miest, potrebujete, aby boli vaše nástroje také mobilné, ako ste vy. Prihláste sa a sledujte čas prostredníctvom ľubovoľného zariadenia, kdekoľvek.

Podporuje vaše vlastné pracovné postupy.

Správa úloh, sledovanie času a týždenné časové rozvrhy.

Buďte proaktívny

Pre profesionálov, ktorí chcú plánovať svoje aktivity na začiatku dňa – použite denný plánovač na rozvrhnutie svojho času do denných úloh.

Každá minúta sa počíta

Pre profesionálov, ktorí potrebujú detailne sledovať svoju prácu – spustite časovač z pracovnej plochy jediným kliknutím. Stačí si vybrať svoju úlohu a zapnúť ho.

Zamerajte sa na to, čo je dôležité

Pre profesionálov, ktorí si účtujú za hodinu alebo deň – zamerajte sa na svoju prácu a svoje aktivity zaznamenávajte na konci dňa.

Je to rýchle.

Keď potrebujete zaznamenať desiatky činností denne, počíta sa každá sekunda. Odoo Timesheet je rovnako rýchly ako vy.

Pracuje offline.

Odoo Timesheet zostáva v prevádzke aj vtedy, keď nie je dostupné pripojenie k internetu. Stačí iba spustiť časový rozvrh tak, ako zvyčajne a údaje sa budú synchronizovať s vaším účtom, keď budete opäť online. Je to tak jednoduché.

Spravujte svoje aktivity a riaďte zamestnancov

Majte svoje projekty pod kontrolou a riaďte čas zamestnancov z backendu Odoo.

Sledujte pokrok svojho tímu

Vizualizujte pokrok vášho tímu na každom projekte alebo úlohe. Sledovanie predpokladaného času, efektívne využitého času a opakovaných odhadov pri riešení úloh nebolo nikdy tak jednoduché.

Udržujte svoje projekty ziskové

Získajte prehľad o fakturovanom čase. Sledujte všetky zdroje vložené do vášho projektu a majte prehľad o svojich ziskoch a stratách.

Fakturujte klientom na základe časových rozvrhov

Automaticky vygenerujte jednorazové alebo opakujúce sa faktúry na základe výdavkov a časových rozpisov.

Naplánujte potreby a zdroje

Výkonnosť projektu a dostupnosť zamestnancov

Rozvrhnite svoje tímy naprieč všetkými projektami tak, že zaznamenáte aj voľné dni zamestnancov. Naplánujte ďalšie projekty pomocou prognóz založených na porovnateľných projektoch a presnejšie stanovte termíny. Porovnajte prognózy s reálnymi časovými rozpismi pre zvýšenie ziskovosti.

Plne prepojené s ďalšími Odoo aplikáciami

Ľudské zdroje

Kontrolujte a riaďte dochádzku a odpracované hodiny zamestnancov.

Objavte viac

Predaj

Automatizujte fakturáciu a platby na základe údajov v časovom rozvrhu.

Objavte viac

Projektové riadenie

Sledujte čas strávený na projekte, s klientom alebo úlohami.

Objavte viac